Meest gestelde vragen - Bezorgen en Afhalen

Bezorgen en afhalen

Welke bezorgservices zijn er en wat zijn de kosten hiervan?

Bezorgen in Nederland 
Het bezorgen in Nederland is GRATIS


Bezorgen in België
Het bezorgen in België is €19,-


Bezorgen op de Waddeneilanden
Voor het bezorgen op de Waddeneilanden wordt er een extra bedrag in rekening gebracht door de vervoerder. Dit bedrag is afhankelijk van het eiland en de afmetingen van de bestelde product(en). Voor meer informatie, stuur ons een bericht!


Waar in huis wordt mijn bestelling geleverd?
Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben we met ons transportbedrijf de afspraak om je bestelling tot achter de eerste drempel te bezorgen.


Retournemen van oude matrassen
Dit is helaas niet mogelijk.


Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Je kan zelf een bezorgdag op de bestelpagina kiezen. Dit kan van maandag t/m zaterdag in Nederland en maandag t/m vrijdag in België. Ons transportbedrijf zal op de bezorgdag een SMS met een tijdvenster sturen zodra de chauffeur vertrokken is.


Wat is de levertijd van een product indien deze op voorraad is?

Indien een product op voorraad is dan kan het binnen 72 uur geleverd worden en kies je zelf je bezorgdag op de bestelpagina!


Welke betaalmethoden zijn er als ik mijn bestelling wil laten bezorgen?

Alle informatie over onze verschillende betaalmethoden kun je vinden door op betaalmethoden te klikken.


Kan ik het matras dubbelvouwen?

Het is mogelijk om het matras iets te buigen, omdat de matrassen ook op verstelbare bodems gebruikt kunnen worden. Dit betekent dat het matras niet verder dan 90 graden gebogen kan worden. Als het matras verder gebogen wordt, dan is er een kans dat de pocketveren beschadigd raken.


Ik heb een bestelling geplaatst en een bezorgdag gekozen, maar heb een vraag over de levering

In dit geval kan je het beste even contact opnemen met ons transportbedrijf via de volgende contactgegevens.

XXL Pakket
0850 407 407
[email protected]


Waar kan ik informatie over het retourneren vinden?

Alle informatie over het retourneren kan je vinden door op retourneren te klikken.


Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden? (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland & Schiermonnikoog)

Voor het bezorgen op de Waddeneilanden wordt er een extra bedrag in rekening gebracht door de vervoerder. Dit bedrag is afhankelijk van het eiland en de afmetingen van de bestelde product(en). Stuur ons een bericht voor meer informatie via onze contactpagina.


Staat uw vraag er niet tussen? Ask Questions
Gratis bezorging & retour

Altijd gratis bezorging en retour in Nederland! Als ons matras niet bevalt, kost het je niets. Ervaar zonder risico een nieuw matras.

10 jaar uitgebreide garantie

Wat betekent uitgebreide garantie? Het maakt niet uit of je matras in jaar 1 of jaar 9 niet meer aan de eisen voldoet, je krijgt altijd een premium service!

100 nachten heerlijk proefslapen

Ruim 97% van onze klanten slaapt heerlijk en dat betekent dat de kans dat je niet tevreden bent over ons matras slechts 3% is. Maak gebruik van onze 100 dagen proefslapen en ervaar wat een goede nachtrust voor je kan betekenen.

Laagste prijsgarantie

Een besparing op de kwaliteit van onze matrassen en onze service, zal ten koste gaan van je nachtrust en de ervaring met ons. Daarom besparen we alleen op alles daaromheen om de laagste prijs garantie te kunnen bieden.

Laagste prijsgarantie

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Wij geven je altijd premium service! We zijn dagelijks bereikbaar per telefoon en email.

Kwaliteit

Wij streven naar de hoogste kwaliteit en dit is terug te zien in het heerlijke comfort en de duurzaamheid van onze matrassen.

Premium klantenservice

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Wij geven je altijd premium service! We zijn dagelijks bereikbaar per telefoon en email.

Comfort & support

Ieder matras is ontworpen om je de beste ondersteuning en comfort te bieden voor een ontspannen nacht.