Bezorgen & Afhalen

Welke bezorgservices zijn er en wat zijn de kosten hiervan?

Bezorgen in Nederland
Voor het bezorgen in Nederland hebben wij een vast tarief van €19 en dit is €39 voor België (Vlaanderen).

Wanneer je bestelling via een trappenhuis of soortgelijk moet, dient dit gemeld te worden in de opmerkingen bij het plaatsen van je bestelling. De chauffeur levert alleen, dus hulp is noodzakelijk. We vragen je te overleggen over levering op een hogere verdieping wanneer de Transporteurs telefonisch contact opnemen.

Retournemen van oude matrassen
Je oude matras(sen) kan je aan De Transporteurs meegeven voor recycling - mits je dit hebt aangegeven bij je bestelling. Voor de bezorging van je bestelling inclusief het retour nemen van je oude matras(sen) is het tarief €39 voor Nederland en €59 voor België. Het aantal matrassen dat mee retour gegeven mogen worden, staat gelijk aan het aantal matrassen dat je hebt besteld. 

Afhalen
Naast het bezorgen van je bestelling is het ook mogelijk om je bestelling bij De Transporteurs in Apeldoorn af te halen. Het afhalen is alleen mogelijk op afspraak - op maandag tot en met vrijdag tussen 9:00u en 17:00u. Afhalen in gratis.

Voor meer informatie je op de volgende pagina terecht.

Bezorgen & Afhalen

Wat is de levertijd van een product indien deze op voorraad is?

Indien een product op voorraad is, is de gemiddelde levertijd 2 tot werkdagen.

Ons transportbedrijf streeft ernaar om binnen 2 tot 5 werkdagen je bestelling te bezorgen, alleen dit is afhankelijk van wanneer zij in je regio zitten en wanneer je zelf thuis bent. Zodra we je bestelling ontvangen, sturen wij deze door naar de Transporteurs. Zij nemen via email en/of telefonisch contact met je op voor het doorgeven van een leverdag en tijdvenster.

Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Wij geven je bestelling door aan De Transporteurs en zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor het doorgeven van de bezorgdag van je bestelling.

Uiteraard kan je je voorkeuren voor bezorgdagen en -tijden doorgeven op de pagina waar je je besteling plaatst. De Transporteurs zullen trachten hier in hun planning rekening mee te houden. Je krijgt van De Transporteurs een bezorgdag en een tijdvenster – bijvoorbeeld donderdag tussen 11:00u en 14:00u. Zo hoef je niet de gehele dag thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen.

Ik heb een bestelling geplaatst, wat moet ik nu doen?

Niets!

Wij geven je bestelling door aan De Transporteurs en zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor het doorgeven van de bezorgdag van uw bestelling.

Hoe moet ik een bestelling plaatsen als ik deze wil laten bezorgen?

Als je graag je bestelling wilt laten bezorgen dan gaat dat volgens de volgende stappen.

Stap 1: Allereerst plaats je je gewenste product(en) in de winkelwagen door het gewenste aantal in te vullen en daarna op de groene knop met de winkelwagen te klikken.

Stap 2: Nadat je je gewenste product(en) in de winkelwagen hebt geplaatst dan zal je automatisch naar je winkelwagen gaan. Vanuit je winkelwagen kan je op "Bestelling plaatsen" klikken om de bestelling af te ronden of je kunt ervoor kiezen om nog meer producten toe te voegen.

► Stap 3: Zodra je bestelling compleet is en je in je winkelwagen op "Bestelling plaatsen" geklikt hebt dan kom je op de pagina waar je de bestelling kunt afronden. Op deze pagina vul je je gegevens in en kan je de gewenste bezorgservice en betaalmethode kiezen. Als laatste ga je akkoord met de algemene voorwaarden en kan je op de grote groene knop "Bestelling Bevestigen" klikken om de bestelling af te ronden.

Stap 4: Zodra je bestelling geplaatst is, sturen wij deze door naar De Transporteurs. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor het doorgeven van de bezorgdag van je bestelling.

Hoe moet ik een bestelling plaatsen als ik deze wil afhalen?

Als je graag je bestelling wilt laten bezorgen dan gaat dat volgens de volgende stappen.

 Stap 1: Allereerst plaats je je gewenste product(en) in de winkelwagen door het gewenste aantal in te vullen en daarna op de groene knop met de winkelwagen te klikken.

 Stap 2: Nadat je je gewenste product(en) in de winkelwagen hebt geplaatst dan zal je automatisch naar je winkelwagen gaan. Vanuit je winkelwagen kan je op "Bestelling plaatsen" klikken om de bestelling af te ronden of je kunt ervoor kiezen om nog meer producten toe te voegen.

► Stap 3: Zodra je bestelling compleet is en je in je winkelwagen op "Bestelling plaatsen" geklikt hebt dan kom je op de pagina waar je de bestelling kunt afronden. Op deze pagina vul je je gegevens in en kan je voor afhalen kiezen en selecteer je je gewenste betaalmethode. Als laatste ga je akkoord met de algemene voorwaarden en kan je op de grote groene knop "Bestelling Bevestigen" klikken om de bestelling af te ronden.

► Stap 4: Zodra je bestelling geplaatst is, sturen wij deze door naar De Transporteurs. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor het bepalen van het afhaalmoment van je bestelling.

Waar kan ik een bestelling afhalen als ik precies weet wat ik wil hebben?

Indien je je bestelling wilt afhalen dan is dit gratis en alleen mogelijk in Apeldoorn. Omdat de meeste bestellingen bezorgd worden, hebben wij al onze voorraad bij ons transportbedrijf in Apeldoorn liggen. Hierdoor is het niet mogelijk om je bestelling direct in Waddinxveen mee te nemen indien je een afspraak voor onze showroom maakt.

Indien je graag een matras wilt afhalen dan moet hier een bestelling voor aangemaakt worden, aangezien ons transportbedrijf dan weet wat je wilt ophalen en ze het voor je klaar kunnen zetten. Zodra je een bestelling gaat plaatsen, kan je bij de verzendmethode kiezen voor Afhalen in Apeldoorn. Daarnaast kun je ook kiezen voor Betalen bij afhalen in Apeldoorn als je graag wilt betalen bij het afhalen. 

Waar kan ik een bestelling afhalen als ik nog even wil proberen en vergelijken?

Indien je liever nog even de verschillende modellen wilt proberen en vergelijken dan nodigen we je graag uit om naar Waddinxveen te komen. In Waddinxveen kun je op je gemak even liggen, proberen en vragen stellen.

Indien je je bestelling wilt afhalen dan is dit gratis en alleen mogelijk in Apeldoorn. Omdat de meeste bestellingen bezorgd worden, hebben wij bijna al onze voorraad bij ons transportbedrijf in Apeldoorn liggen. Hierdoor is het niet mogelijk om je bestelling direct in Waddinxveen mee te nemen indien je een afspraak voor onze showroom maakt.

Meer informatie over onze showroom in Waddinxveen vindt je op de volgende pagina.

Showroom in Waddinxveen

Kan ik voor het vervoer het matras dubbelvouwen?

Ja!

Dit is mogelijk maar het is wel belangrijk dat je het matras niet voor een langere tijd dubbel gevouwen laat, denk aan niet langer dan een paar uur. Het matras is alleen in de lengte te dubbel te vouwen en niet in de breedte, oftewel van hoofd- naar voeteneinde.

Welke betaalmethoden zijn er als ik mijn bestelling wil laten bezorgen?

Alle informatie over onze verschillende betaalmethoden kun je vinden door hieronder op Betaalmethoden te klikken.

Betaalmethoden 

Welke betaalmethoden zijn er als ik mijn bestelling wil afhalen?

Je kunt in Apeldoorn zowel pinnen als contant betalen.

Waar kan ik informatie over het retourneren vinden?

Alle informatie over het retourneren kan je vinden door hieronder op Retourneren te klikken.

Retourneren