Bezorgen & Afhalen

Welke bezorgservices zijn er en wat zijn de kosten hiervan?

Bezorgen in Nederland 
Het bezorgen in Nederland is GRATIS

Bezorgen in België
Het bezorgen in België is €19.

Wanneer je bestelling via een trappenhuis of soortgelijk moet, dient dit gemeld te worden in de opmerkingen bij het plaatsen van je bestelling. De chauffeur levert alleen, dus hulp is noodzakelijk. We vragen je te overleggen over levering op een hogere verdieping wanneer ons transportbedrijf contact opneemt.

Afhalen
Naast het bezorgen van je bestelling is het ook mogelijk om je bestelling bij ons transportbedrijf af te halen. Het afhalen is alleen mogelijk op afspraak - op maandag tot en met vrijdag tussen 10:00u en 17:00u. Afhalen is gratis.

Voor meer informatie kan je op de volgende pagina terecht.

Bezorgen & Afhalen

Wat is de levertijd van een product indien deze op voorraad is?

Indien een product op voorraad is dan kan het binnen 72 uur geleverd worden!

Zodra je een bestelling plaatst, zal je bestelling doorgegeven worden aan ons transportbedrijf. Ons transportbedrijf stuurt je een email waar je online een bezorgdag kunt kiezen. Je kunt iedere dag van maandag tot en met vrijdag kiezen.

Hoe moet ik een bestelling plaatsen als ik deze wil laten bezorgen?

Als je graag je bestelling wilt laten bezorgen dan gaat dat volgens de volgende stappen.

Stap 1: Allereerst plaats je je gewenste product(en) in de winkelwagen door het gewenste aantal in te vullen en daarna op de groene knop met de winkelwagen te klikken.

Stap 2: Nadat je je gewenste product(en) in de winkelwagen hebt geplaatst dan zal je automatisch naar je winkelwagen gaan. Vanuit je winkelwagen kan je op "Bestelling plaatsen" klikken om de bestelling af te ronden of je kunt ervoor kiezen om nog meer producten toe te voegen.

► Stap 3: Zodra je bestelling compleet is en je in je winkelwagen op "Bestelling plaatsen" geklikt hebt dan kom je op de pagina waar je de bestelling kunt afronden. Op deze pagina vul je je gegevens in en kan je de gewenste bezorgservice en betaalmethode kiezen. Als laatste ga je akkoord met de algemene voorwaarden en kan je op de grote groene knop "Bestelling Bevestigen" klikken om de bestelling af te ronden.

Stap 4: Zodra je bestelling geplaatst is, sturen wij deze door naar ons transportbedrijf. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor het doorgeven van de bezorgdag van je bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst, wat moet ik nu doen?

Niets!

Wij geven je bestelling door aan ons transportbedrijf en zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op zodat je een bezorgdag kunt kiezen!

Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Ja, dat kan! 

Je kan zelf een bezorgdag kiezen, van maandag tot en met vrijdag. Ons transportbedrijf stuurt een dag van tevoren per SMS een tijdvenster door.

Waar kan ik een bestelling afhalen als ik precies weet wat ik wil hebben?

Indien je je bestelling wilt afhalen dan is dit gratis en alleen mogelijk in Houten. Omdat de meeste bestellingen bezorgd worden, hebben wij al onze voorraad bij ons transportbedrijf in Houten liggen. Hierdoor is het niet mogelijk om je bestelling direct in Waddinxveen mee te nemen indien je een afspraak voor onze showroom maakt.

Indien je graag een matras wilt afhalen dan moet hier een bestelling voor aangemaakt worden, aangezien ons transportbedrijf dan weet wat je wilt ophalen en ze het voor je klaar kunnen zetten. Zodra je een bestelling gaat plaatsen, kan je bij de verzendmethode kiezen voor Afhalen in Houten. Daarnaast kun je ook kiezen voor Betalen bij afhalen in Houten als je graag wilt betalen bij het afhalen. 

Hoe moet ik een bestelling plaatsen als ik deze wil afhalen?

Als je graag je bestelling wilt laten bezorgen dan gaat dat volgens de volgende stappen.

 Stap 1: Allereerst plaats je je gewenste product(en) in de winkelwagen door het gewenste aantal in te vullen en daarna op de groene knop met de winkelwagen te klikken.

 Stap 2: Nadat je je gewenste product(en) in de winkelwagen hebt geplaatst dan zal je automatisch naar je winkelwagen gaan. Vanuit je winkelwagen kan je op "Bestelling plaatsen" klikken om de bestelling af te ronden of je kunt ervoor kiezen om nog meer producten toe te voegen.

► Stap 3: Zodra je bestelling compleet is en je in je winkelwagen op "Bestelling plaatsen" geklikt hebt dan kom je op de pagina waar je de bestelling kunt afronden. Op deze pagina vul je je gegevens in en kan je voor afhalen kiezen en selecteer je je gewenste betaalmethode. Als laatste ga je akkoord met de algemene voorwaarden en kan je op de grote groene knop "Bestelling Bevestigen" klikken om de bestelling af te ronden.

► Stap 4: Zodra je bestelling geplaatst is, sturen wij deze door naar ons transportbedrijf. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor het bepalen van het afhaalmoment van je bestelling.

Kan ik voor het vervoer het matras dubbelvouwen?

Het is mogelijk om het matras iets te buigen, omdat de matrassen ook op verstelbare bodems gebruikt kunnen worden. Dit betekent dat het matras niet verder dan 90 graden gebogen kan worden. Als het matras verder gebogen wordt, dan is er een kans dat de pocketveren beschadigd raken.

Welke betaalmethoden zijn er als ik mijn bestelling wil laten bezorgen?

Alle informatie over onze verschillende betaalmethoden kun je vinden door hieronder op Betaalmethoden te klikken.

Betaalmethoden 

Welke betaalmethoden zijn er als ik mijn bestelling wil afhalen?

Je kunt in Houten zowel pinnen als contant betalen.

Waar kan ik informatie over het retourneren vinden?

Alle informatie over het retourneren kan je vinden door hieronder op retourneren te klikken.

Retourneren

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden? (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland & Schiermonnikoog)

Voor het bezorgen op de Waddeneilanden wordt er een extra bedrag in rekening gebracht door de vervoerder. Dit bedrag is afhankelijk van het eiland en de afmetingen van de bestelde product(en). Voor meer informatie, stuur ons een bericht!