Klachten

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Klachten over een product
Heb je klachten over een product van ons? Mail ons dan even foto's van het product (bij een matras ook van de bedbodem) naar onderstaand emailadres.


Onze gegevens
Droomidee (postadres)
Nicolaas Beetsstraat 6A
3511 HE, Utrecht

E-mail: [email protected]
Telefoon: (085) 86 400 90



Ontvangst
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 24 tot 48 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Droomidee bij is aangesloten.