Vragen of opmerkingen?

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen!

hallo@droomidee.nl

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Na 2 jaar ontstonden wat problemen met de matrassen En hebben we droomidee gebeld om ons met hun service te verrassen. Na het maken van foto's en zelfs een film van de stand van zaken Liet de fabriek weten er niet stuk van te raken. Sabine van Droomidee heeft echter haar baas lief aangekeken. en daarom krijgen we 2 nieuwe in de komende weken. Zo zie je maar dat vriendelijkheid loont in alle tijden En wij zijn zo verlost van ons slapeloze lijden

    Wim Smit Avatar Wim Smit

    Goede service en uitleg. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dat is belangrijk voor mij.

    William Sluijtman Avatar William Sluijtman

    In 2018 ons eerste matras ontvangen, sliep erg goed tot er kuilvorming onstond. Na contact met de klantenservice (Emma) heeft zij direct kosteloos een nieuw matras toegestuurd. Echter na 7 maanden weer last van kuilvorming. Na opnieuw contact te hebben gehad met de klantenservice ons volledige aankoopbedrag terug gekregen op onze rekening. Hele fijne klantenservice.

    Michael Haak Avatar Michael Haak
  • Ons matras van Droomidee ligt echt heerlijk. Ons matras was aan vervanging toe en dit matras van 160x200 werd super snel geleverd! Wij slapen weer als roosjes.

    Patrick Beekvelt Avatar Patrick Beekvelt

    Topzaak. Ze deden meer moeite dan redelijk was om mij als klant tevreden te stellen, dit is gewoon een aanrader. Klantenservice waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.

    Oscar van Velsen Avatar Oscar van Velsen

    Na 5 jaar kreeg ik enorme rugklachten door de kuilvorming. Na het melden van de klacht hebben we een dag later een nieuw matras geleverd gekregen. Wat een super service! Super afhandeling! Fijn mailcontact! En een uitgerust mens op haar nieuwe matras! Alleen maar lof.

    Ilse Winkel Avatar Ilse Winkel