Het Droomidee matras wordt gratis bij jou thuis geleverd! Wanneer je op werkdagen vóór 21:00 besteld kan het matras de volgende werkdag al worden geleverd!

Je matras wordt vacuüm verpakt en opgestuurd. Eenmaal bij jou thuis hoef je het matras alleen maar uit te pakken zodat het matras zijn vorm kan innemen. Je kunt er al direct op slapen, echter kan het tot drie dagen duren voordat het matras echt volledig zijn vorm heeft ingenomen.

Ben je niet thuis?

Jouw nieuwe matras kan ook bij de buren worden geleverd, check wel even of de buren het voor je willen aannemen en laat een briefje achter op je deur voor de bezorger. Zo zorgen we er samen voor dat de bezorger niet voor niets voor je deur staat en er een nieuw bezorg moment moet worden ingepland.

Meer weten over de levering

Veelgestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij bezorgen gratis in heel Nederland!* 

*Met uitzondering van de Waddeneilanden.

Waar in huis wordt mijn bestelling geleverd?

Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben we met onze vervoerder de afspraak om jouw bestelling tot achter de eerste drempel te bezorgen. Woon je op een verdieping? Dan zullen we jouw bestelling bij de drempel beneden afleveren.

Kunnen jullie mijn oude matras meenemen?

Natuurlijk! Wij zorgen dat jouw matras bij het juiste afval terecht komt en gerecycled kan worden. Hiervoor brengen 50,- in rekening. Met deze service hoef je zelf niet met het matras te gaan slepen, wel zo makkelijk!

Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Je kunt in de checkout zelf een bezorgdag kiezen. Dit kan van dinsdag tot en met zaterdag. Ons transportbedrijf zal een mail met tracking code versturen voor de verdere informatie over de levering.

Wat is de levertijd van een product indien deze op voorraad is?

Indien een product op voorraad is geldt: Op werkdagen voor 16.00 besteld, morgen in huis, met uitzondering van zaterdag. Bestel jij jouw product(en) op zaterdag? Dan komen wij jouw bestelling, indien het jou uitkomt, maandag leveren. 

Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Droomidee heb je een ruime keuze uit diverse veilige betaalmethoden: Ideal, SprayPay, Bankoverschrijving, AfterPay, Klarna, MasterCard/Visa, PayPal en in3. 

Aan de deur contant of met pin betalen is ook mogelijk.

Lees meer over onze betaalmethoden.

Ik heb een bestelling geplaatst en een bezorgdag gekozen, maar ik heb een vraag over de levering, waar kan ik terecht?

In dit geval kan je het beste even contact opnemen met ons transportbedrijf via de volgende contactgegevens.

Prime Trans

052 730 40 327

info@prime-trans.nl

Waar kan ik informatie over het retourneren vinden?

Alle informatie over het retourneren kan je vinden door op retourneren te klikken.

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden? (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland & Schiermonnikoog)

Voor het bezorgen op de Waddeneilanden wordt er een extra bedrag in rekening gebracht door de vervoerder. Dit bedrag is afhankelijk van het eiland en de afmetingen van de bestelde product(en). Stuur ons een bericht voor meer informatie! Bezorging op de Waddeneilanden vindt uitsluitend plaats op dinsdag tot en met vrijdag, dit in verband met de openingstijden van de veerdienst.

Staat jouw vraag er niet bij?

Neem contact op

Klinkt als een Droomidee

Heb je lekker geslapen? Een alledaagse vraag met een heel belangrijk antwoord, want jouw slaap is bepalend voor je gezondheid. Lekker kunnen slapen is aan je dag en stemming onderhevig, maar de stabiele factor in je nachtrust is toch altijd je matras! Een serieuze zoektocht naar het ideale matras is dus sowieso een goed idee. Maar waar moet deze aan voldoen? Bij de aanschaf van een matras let je op de dikte, lengte, breedte en het soort schuim passend bij jouw lichaam en comfortbehoeften. Wij helpen je naar deze zoektocht!

Vind jouw matras