Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over ons product of onze service. Om snel naar een oplossing te komen, vragen we je om hulp: vul het klachtenformulier op onze site in en vergeet niet om foto’s en of een filmpje erbij aan te leveren. Zodra wij jouw bericht ontvangen, zullen wij binnen 24 uur de klacht in behandeling nemen en naar je reageren.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij zullen het probleem in alle gevallen zo goed mogelijk proberen op te lossen.

Klachten home hero Droomidee
Klachten Droomidee Service compressor Droomidee
Klachten 1 Droomidee Klacht Voorbeeld Droomidee

Ontvangst van de klacht

Na ontvangst van jouw klacht krijg jij binnen 24 uur een bevestiging in jouw mailbox. De klacht wordt naar de fabriek gestuurd en zal vervolgens worden beoordeeld. Vaak krijgen wij binnen 2 tot 4 werkdagen reactie van de fabriek. Hieruit zal blijken welke vervolgstappen ondernomen kunnen worden.

Checklist

Indien je een klacht wilt indienen, is het verstandig om een aantal foto’s of video’s mee te sturen. Onderaan de pagina zie je een aantal voorbeelden van foto’s. Het is belangrijk dat wij de juiste en duidelijke afbeeldingen ontvangen. Deze sturen wij door ter beoordeling voor de fabriek.

Last van kuilvorming?

  • De inzakking is minimaal 10% van de totale dikte van de matras
  • Foto met een meting zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Metingen”
  • Zorg bij het meten ervoor dat de liniaal / rolmaat / meetlint niet in het matras wordt gedrukt.Let op: helaas kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen wanneer de liniaal in het matras wordt gedrukt.
  • Foto van de bodem zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Bodems”
  • Foto van de kuilvorming vanaf de zijkant

 

Last van een krakend geluid?

  • Neem een video op waar het geluid op te horen is (video’s mogen apart verstuurd worden naar klantenservice@www.droomidee.nl)
  • Maak een foto van de bodem zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Bodems”.
  • Maak een foto van het matras.

 

 

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

1Bestelnummer
2Persoonsgegevens
3Bestelling
Klachten 1 Droomidee Klacht Voorbeeld 1 Droomidee
Klachten Droomidee Klachten 3 compressor Droomidee
  • Laatst een matras 90x200 gekocht, heb heerlijk geslapen. Erg goede kwaliteit.

    Dries Avatar Dries

    Ik heb laatst een matras van 180x200 aangeschaft. Ligt perfect, binnenkort nog een aanschaffen voor mijn oma !

    S Spnj Avatar S Spnj

    Afgelopen juni een matras gekocht van 180x200. Ik word sinds tijden weer ontspannen wakker. Het is een fijn en ondersteunend matras. Slaapt comfortabel. Zeker een aanrader! Ook een goede en snelle service gehad.

    Tessa Janssen Avatar Tessa Janssen
  • Na 2 jaar ontstonden wat problemen met de matrassen En hebben we droomidee gebeld om ons met hun service te verrassen. Na het maken van foto's en zelfs een film van de stand van zaken Liet de fabriek weten er niet stuk van te raken. Sabine van Droomidee heeft echter haar baas lief aangekeken. en daarom krijgen we 2 nieuwe in de komende weken. Zo zie je maar dat vriendelijkheid loont in alle tijden En wij zijn zo verlost van ons slapeloze lijden

    Wim Smit Avatar Wim Smit

    Ik heb bij dit bedrijf het matras 180x200 gekocht. Wij hebben heerlijk geslapen op ons nieuwe matras.

    Bram Gietman Avatar Bram Gietman

    Matras van 140x200 gekocht, zeer tevreden mee. Slaapt heerlijk

    Minke van Bon Avatar Minke van Bon