Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over ons product of onze service. Om snel naar een oplossing te komen, vragen we je om hulp: vul het klachtenformulier op onze site in en vergeet niet om foto’s en of een filmpje erbij aan te leveren. Zodra wij jouw bericht ontvangen, zullen wij binnen 24 uur de klacht in behandeling nemen en naar je reageren.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij zullen het probleem in alle gevallen zo goed mogelijk proberen op te lossen.

Klachten home hero Droomidee
Klachten Droomidee Service compressor Droomidee
Klachten 1 Droomidee Klacht Voorbeeld Droomidee

Ontvangst van de klacht

Na ontvangst van jouw klacht krijg jij binnen 24 uur een bevestiging in jouw mailbox. De klacht wordt naar de fabriek gestuurd en zal vervolgens worden beoordeeld. Vaak krijgen wij binnen 2 tot 4 werkdagen reactie van de fabriek. Hieruit zal blijken welke vervolgstappen ondernomen kunnen worden.

Checklist

Indien je een klacht wilt indienen, is het verstandig om een aantal foto’s of video’s mee te sturen. Onderaan de pagina zie je een aantal voorbeelden van foto’s. Het is belangrijk dat wij de juiste en duidelijke afbeeldingen ontvangen. Deze sturen wij door ter beoordeling voor de fabriek.

Last van kuilvorming?

  • De inzakking is minimaal 10% van de totale dikte van de matras
  • Foto met een meting zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Metingen”
  • Zorg bij het meten ervoor dat de liniaal / rolmaat / meetlint niet in het matras wordt gedrukt.Let op: helaas kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen wanneer de liniaal in het matras wordt gedrukt.
  • Foto van de bodem zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Bodems”
  • Foto van de kuilvorming vanaf de zijkant

 

Last van een krakend geluid?

  • Neem een video op waar het geluid op te horen is (video’s mogen apart verstuurd worden naar klantenservice@www.droomidee.nl)
  • Maak een foto van de bodem zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Bodems”.
  • Maak een foto van het matras.

 

 

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

1Bestelnummer
2Persoonsgegevens
3Bestelling
Klachten 1 Droomidee Klacht Voorbeeld 1 Droomidee
Klachten Droomidee Klachten 3 compressor Droomidee
  • Hier een top matras gekocht! Erg blij mee, enorme aanrader!

    Maleen Donkers-Mulder Avatar Maleen Donkers-Mulder

    Matras gekocht en heerlijk geslapen Matras 90x200

    janneke van spanje Avatar janneke van spanje

    Ik heb laatst een matras van 180x200 aangeschaft. Ligt perfect, binnenkort nog een aanschaffen voor mijn oma !

    S Spnj Avatar S Spnj
  • In 2018 ons eerste matras ontvangen, sliep erg goed tot er kuilvorming onstond. Na contact met de klantenservice (Emma) heeft zij direct kosteloos een nieuw matras toegestuurd. Echter na 7 maanden weer last van kuilvorming. Na opnieuw contact te hebben gehad met de klantenservice ons volledige aankoopbedrag terug gekregen op onze rekening. Hele fijne klantenservice.

    Michael Haak Avatar Michael Haak

    Laatst een matras gekocht en de kwaliteit is goed. Slaapt lekker en erg tevreden over zowel de levering als communicatie. Vragen werden duidelijk beantwoord, kortom fijne ervaring.

    An0uk Avatar An0uk

    Het matras van 90x200 ligt heerlijk! Goede service.

    Lianne van Eck Avatar Lianne van Eck