Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over ons product of onze service. Om snel naar een oplossing te komen, vragen we je om hulp: vul het klachtenformulier op onze site in en vergeet niet om foto’s en of een filmpje erbij aan te leveren. Zodra wij jouw bericht ontvangen, zullen wij binnen 24 uur de klacht in behandeling nemen en naar je reageren.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij zullen het probleem in alle gevallen zo goed mogelijk proberen op te lossen.

Klachten home hero Droomidee
Klachten Droomidee Service compressor Droomidee
Klachten 1 Droomidee Klacht Voorbeeld Droomidee

Ontvangst van de klacht

Na ontvangst van jouw klacht krijg jij binnen 24 uur een bevestiging in jouw mailbox. De klacht wordt naar de fabriek gestuurd en zal vervolgens worden beoordeeld. Vaak krijgen wij binnen 2 tot 4 werkdagen reactie van de fabriek. Hieruit zal blijken welke vervolgstappen ondernomen kunnen worden.

Checklist

Indien je een klacht wilt indienen, is het verstandig om een aantal foto’s of video’s mee te sturen. Onderaan de pagina zie je een aantal voorbeelden van foto’s. Het is belangrijk dat wij de juiste en duidelijke afbeeldingen ontvangen. Deze sturen wij door ter beoordeling voor de fabriek.

Last van kuilvorming?

  • De inzakking is minimaal 10% van de totale dikte van de matras
  • Foto met een meting zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Metingen”
  • Zorg bij het meten ervoor dat de liniaal / rolmaat / meetlint niet in het matras wordt gedrukt.Let op: helaas kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen wanneer de liniaal in het matras wordt gedrukt.
  • Foto van de bodem zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Bodems”
  • Foto van de kuilvorming vanaf de zijkant

 

Last van een krakend geluid?

  • Neem een video op waar het geluid op te horen is (video’s mogen apart verstuurd worden naar klantenservice@droomidee.nl)
  • Maak een foto van de bodem zoals op de onderstaande afbeeldingen onder het kopje “Voorbeelden Bodems”.
  • Maak een foto van het matras.

 

 

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

1Bestelnummer
2Persoonsgegevens
3Bestelling
Klachten 1 Droomidee Klacht Voorbeeld 1 Droomidee
Klachten Droomidee Klachten 3 compressor Droomidee
  • ik heb twee keer 90×200 gekocht, ze liggen heerlijk. topservice.

    Jacqueline Sluijtman Avatar Jacqueline Sluijtman

    Topzaak. Ze deden meer moeite dan redelijk was om mij als klant tevreden te stellen, dit is gewoon een aanrader. Klantenservice waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.

    Oscar van Velsen Avatar Oscar van Velsen

    Matras gekocht 180x200. Zeer tevreden!

    Jorel Jacobs Avatar Jorel Jacobs
  • Ik heb een 140x200 matras gekocht. Erg tevreden mee en goede nachtrust gehad.

    Tessa Gerrits Avatar Tessa Gerrits

    Na 2 jaar ontstonden wat problemen met de matrassen En hebben we droomidee gebeld om ons met hun service te verrassen. Na het maken van foto's en zelfs een film van de stand van zaken Liet de fabriek weten er niet stuk van te raken. Sabine van Droomidee heeft echter haar baas lief aangekeken. en daarom krijgen we 2 nieuwe in de komende weken. Zo zie je maar dat vriendelijkheid loont in alle tijden En wij zijn zo verlost van ons slapeloze lijden

    Wim Smit Avatar Wim Smit

    Hallo Bij deze alle lof voor Droomidee Matrassen Ik heb zelf geweldige ervaring met dit bedrijf! Door mijn Handicap heb ik 2 keer een ander gehad maar helaas zonder resultaat, Ze hebben het keurig netjes met mij afgehandeld! Waar vindt men nog zo goede service? Heb het laatste Matras nog mogen behouden tot dat ik een ander had. Ook heb ik het hele bedrag terug ontvangen! Nogmaals alles naar wens verlopen, wat een super goed adres!! Gegroet, Annemie Beeris

    Annemie Beeris Avatar Annemie Beeris